با درود فراوان

 

به خاطر غیبت طولانی از تمامی مخاطبین وبلاگ عذر تقصیر می طلبم و به زودی وبلاگ را به روز خواهم کرد.با امید به این که باز هم به وبلاگ خودتان تشریف بیاورید و مانند قبل وبلاگ پربار و پر بیننده شود.موفق باشید.

در نخستین فرصت درباره مستخدم ماشینی یا به قول خانم "فاطمه" بالابر غذا مطالبی تقدیم حضورتان خواهم نمود.